ניצולי טבח ה7 באוקטובר דורשים צדק

 

עומדים יחד עם ניצולי ה-7 באוקטובר

 

מכון ירושלים לצדק (JIJ) מוביל את המאבק המשפטי נגד מנהיגי חמאס, בעקבות ביצועם של פשעים בינלאומיים, מהחמורים שידעה האנושות. יחד עם שותפינו, פעלנו לפגוע במשאביו הכלכליים של חמאס, פעלנו לדרוש את שחרור בני הערובה ונרתמנו למען הניצולים. כעת, בשלה העת לקחת את הקרב הזה ישירות לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג (ICC).

 

מכון ירושלים לצדק מחויב לפעולה משפטית בשמם של ניצולים. אנו עומלים בקפדנות על הכנת תיק לבית הדין הפלילי הבינלאומי על מנת לדרוש צדק על הפשעים הבלתי נתפסים שבוצעו ב-7 באוקטובר. בנוסף, אנו פועלים להשגת פיצוי כספי לניצולים באמצעות קרנות בינלאומיות לנפגעים, סנקציות והשבת נכסים.

מדוע תרומתכם כה חשובה

תמיתכם תאפשר לנו לאסוף עדויות וראיות מהניצולים ולהרכיב תמונה ראייתית ברורה של אירועי טבח ה7 באוקטובר. יחד, נלווה אותם במסעם אחר צדק בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, ונספק להם פלטפורמה משפטית לחלוק את חוויותיהם הטרגיות.

תרומתכם חיונית ומכרעת להבטחת הרשעתם של אדריכלי הטרור של חמאס.

ההשפעה שלך

על ידי תמיכה בפרויקט זה, את/ה עומד/ת בסולידריות עם עשרות אלפי הניצולים שנפגעו מטבח ה-7 באוקטובר. רבים מהם עדיין עקורים ונושאים עימם צלקות פיזיות ורגשיות שאולי לעולם לא יגלידו. רוחב לבך יעזור לנו להשיג פיצוי כספי עבור הניצולים הללו, ותבטיח כי הם יקבלו את התמיכה הדרושה להם לבנות מחדש את חייהם.

כיצד תוכלו לקחת חלק

בעזרתכם, מחלקת המחקר והדיפלומטיה הציבורית שלנו כבר השפיעה על למעלה מ-10 מיליון בני אדם ברחבי העולם. אנו נלחמים בעוולות, מחנכים את הדור הבא, תומכים בקורבנות ועומדים בחזית אתגריה המשפטיים והדיפלומטיים של ישראל.

בואו לבחון את תוצרי המחקר שלנו

במסגרת מחויבותנו הבלתי מתפשרת לצדק, השקענו והקצנו משאבים ניכרים על-מנת לבסס את עמדתנו המשפטית ומאמצי ההסברה שלנו. כחלק מיוזמות אלה, ערכנו לאחרונה מחקר יסודי על האופן בו זוועות ה-7 באוקטובר עולות כדי פשע רצח עם.

מכוונה לפעולה: פרספקטיבות משפטיות על רצח העם של חמאס

דו"ח מקיף זה מציע ניתוח משפטי המדגים כיצד זוועות ה7 באוקטובר מהוות, על-פי כללי המשפט הבינלאומי, את רצח עם.

דפי מידע תמציתיים -
מעשי הזוועה של ה7 באוקטובר

סקירה תמציתית של אירועי ה7 באוקטובר והשלכותיהם. גיליון העובדות התמציתי שלנו מספק תובנות מרכזיות התמוכות בקריאה שלנו לצדק.

מסמכים אלו חיוניים לעבודתנו. הם מציעים טיעונים משפטיים מפורטים וסיכומים נגישים של האירועים ותוצאותיהם. אנו מזמינים אתכם לעיין בהם ולהבין טוב יותר את היקף טיעונינו ועמדותינו, וכן להבין את האופי הביקורתי של הצדק שאנו מחפשים.

מי אנחנו ומה אנו עושים

מכון ירושלים לצדק מוביל את המאבק לשיפור מצב זכויות האדם בישראל ובמזרח התיכון כבר 20 שנה. צוותנו, המורכב מחוקרים ועורכי דין מומחים, מקדיש את מרצו להגנה על ניצולי טרור, קורבנות סחר בבני אדם ומפגועי אפליה. אנו פועלים במסגרות משפטיות בינלאומיות ומקומיות כולל בית הדין הפלילי הבינלאומי, הקונגרס האמריקאי, מועצת זכויות האדם של האו"ם ובית המשפט העליון של ישראל, כדי לממש את זכויות אלו.

מכון ירושלים לצדק גאה לעמוד לצד ניצולי טבח ה7 באוקטובר לטווח הארוך, זאת שעה שהם מנסים להתאושש ולבנות את חייהם מחדש. לשם כך, אנו צריכים את התמיכה שלך.

מאמצינו מאז ה7 באוקטובר

בעקבות מתקפת הרצח של ה7 באוקטובר, עוסק מכון ירושלים לצדק במאמצים משפטיים ודיפלומטיים שונים. ביניהם:

 

    1. 1. פגישות עם בכירים מארגון הצלב האדום בז'נבה לדיון והתמודדות בסוגיית בני הערובה.
    2. 2. אירוח "אירוע צד" במסגרת המושב ה-55 של מועצת זכויות האדם בז'נבה בנושא: "מניעת רצח עם- פרספקטיבות משפטיות מה-7 באוקטובר".
    3. 3. הובלת קואליציית ארגונים רחבה לקידום תובענות להפסקת מימון חמאס ורפורמה ב-.פעילות לקידום הכרה בחמאס כארגון טרור על-ידי האו"ם.
    4. 4. שיתוף פעולה עם זק"א לצורך גביית עדויות, איסוף ראיות וניתוח משפטי של פשעי ה-7 באוקטובר.
    5. 5. ניסוח דוחות הכוללים ניתוח משפטי של שורת ההפרות המשפטיות אשר ביצע חמאס וארגונים חמושים אחרים ב-7 באוקטובר, לרבות דו"ח המדגים כיצד הפרות אלו עולות לכדי רצח עם.

 

Designed by: Studio Reut Tucker Built by: Wordpress Development